środa, 8 czerwca 2016

Początek 08-06-2016

Mam 52 lata i zaczynam pisać bloga o modzie.
Dlaczego? Z prostego powodu chcę stać się systematyczna w tym co robię a taki blog aby był rzetelnie prowadzony musi być systematyczny.
Nie znam się na modzie,ale uwielbiam wszystko co kojarzy się z modą ,nie tylko "ciuchy" ale makijaż ,biżuteria , wnętrza,wydarzenia itp.
Chciałabym pokazać co mnie w modzie fascynuje,oczywiście jest to odczucie subiektywne tylko i wyłącznie.Jeśli kogoś zainspiruję będzie to dla mnie ogromną radością.


 5-07-2016

Dzisiaj po prawie miesięcznym "zaistnieniu" w necie zmieniłam nazwę.
Nie ma już Joadan-moda lecz Joadan- wszystko o niczym albo nic o wszystkim ,bo wszystko co tu pokazuję jest tym co ja lubię a nie to co jest w świecie modne.Nie znam się na aktualnych trendach "modowych", zresztą nie mam na to czasu,wszystko co tu pokazuję to są moje gusta ale właśnie takie  spojrzenie może kogoś zmotywuje do przełożenia w realia życia takiego a nie tzw.powszechnego noszenia się czy tez tworzenia.
Nie mam kompleksów dlatego jeśli blog będzie podobał się to spróbuje pokazać moje własne widzenie świata.
A więc zapraszam Cię do zobaczenia tej pięknej sztuki jaką jest moda w szerokim znaczeniu moimi oczami.
A zacznę go od wspaniałego artykułu:


http://natemat.pl/25761,moda-europejska-to-chanel-kolejna-swietna-publikacja-o-historii-wielkiego-domu-mody.




Na początek coś zwiewnego.
Zwiewne bluzki i koszule są idealne do pracy, na wieczorne wyjścia na miasto lub letnie wypady.

 






Kompozycje dopełnią niesamowite kolczyki:


A to jest moja ulubiona kreacja na dzisiejsze popołudniowe wyjście.




Żródło: Pinterest Elegant,Alassy,Gorgeous,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz