piątek, 8 lipca 2016

Per fumée

Perfumy (fr. "per fumée" - przez dym) – łączna nazwa kosmetyków, których jedynym zadaniem jest nadawanie różnym obiektom (zwykle ciału człowieka) przyjemnego i długo utrzymującego się zapachu. Z definicji tej wyłączone są wszystkie produkty, których aplikacja wymaga użycia gazów pędnych (m. in. dezodorant).
Wikipedia

Temat dla mnie bardzo ekscytujący ponieważ uwielbiam perfumy,bez nich trudno byłoby funkcjonować.
Nie mam stałego,ulubionego. Jaki nastrój,pogoda,kolor ubioru taki perfum. Moją uwagę nie przykuwa ani skład czy też wyszukany kształt - wystarczy ,że powącham i już wiem. Ile skór ludzkich tyleż jeden perfum może przybierać  barw.
Kocham je i chciałam przedstawić moich faworytów jednocześnie zapraszając do podzielenia się swoimi propozycjami.







Ostatnio odkryłam

Lacoste uwielbiam latem




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz