poniedziałek, 11 lipca 2016

Red dress song




Powiedziałem: hej ty w czerwonej sukience
Muszę znaleźć sposób żeby ją z ciebie zdjąć
Mam w sobie mnóstwo miłości, która staje się silniejsza
Kiedy widzę cię w twojej czerwonej sukience
Hej ty w czerwonej sukience
Muszę znaleźć sposób żeby ją z ciebie zdjąć
Mam w sobie mnóstwo miłości, która staje się silniejsza
Kiedy widzę cię w twojej czerwonej sukience
Ty w tej czerwonej sukience
Ty w tej czerwonej sukience

Powiedziałem: hej ty w czerwonej sukience
Powiedziałem: hej ty w czerwonej sukience

Hej ty w czerwonej sukience
Muszę znaleźć sposób żeby ją z ciebie zdjąć
Mam w sobie mnóstwo miłości, która staje się silniejsza
Kiedy widzę cię w twojej czerwonej sukience
Ty w tej czerwonej sukience
Ty w tej czerwonej sukience


[Chorus]
And I said hey you with the red dress on
I gotta find a way to take it off
I got a lot of love and it's growing strong
When I see you with your red dress on
Hey you with the red dress on
I gotta find a way to take it off
I got a lot of love and it's growing strong
When I see you with your red dress on
You in that red dress
You in that red dress

[Bridge]
I said hey you with the red dress on
I said hey you with the red dress on

[Chorus]
Hey you with the red dress on
I gotta find a way to take it off
I got a lot of love and it's growing strong
When I see you with your red dress on
You in that red dress
You in that red dress



Tak brzmi część zwrotki tego utworu ,który za mną "chodzi" od paru dni.


Co jest niezwykłego w czerwonej sukience?
Kolor czerwony od zawsze kojarzy się nam,jako kolor miłości, namiętności, ognia ,ale też trzeba mieć odwagę go nosić .Dla mnie to kolor tzw."twarzowy".


Mała czerwona


Ślubna







Wyjściowa




żródło net



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz