Uroda +50

wtorek, 18 lipca 2017

DOBRE PROJEKTY - BLOG: JUŻ PISAŁAM, ŻE UWIELBIAM ŚNIADANIA?




Przeglądając dzisiaj blogi zwróciłam uwagę na stronę Katarzyny Sobańskiej-Jóźwiak  projektantki wnętrz osoby niesamowicie kreatywnej gorąco polecam!




DOBRE PROJEKTY - BLOG: JUŻ PISAŁAM, ŻE UWIELBIAM ŚNIADANIA?Perspektywa pysznego śniadania działa na mnie mobilizująco, aby wstać z łóżka. Rano w tygodniu, tak jak wiele osób, mamy niewiele czasu, pomimo to staramy się siąść wspólnie do stołu choćby na kilka minut. Śniadania stały się naszym rytuałem. Z olbrzymią przyjemnością celebrujemy ten najprzyjemniejszy moment w ciągu dnia, chociaż menu nie jest specjalnie wyszukane - przeważnie jogurt naturalny i musli lub jajko z sałatką pomidorową (dodatkowo w sezonie koniecznie świeża natka pietruszki, koperek i szczypiorek). 
Od wielu lat zaglądam na bloga, który jest kopalnią śniadaniowych inspiracji: codziszjemnasniadanie.pl. Znacie jeszcze jakieś inspirujące miejsca w necie poświęcone śniadaniom lub zawierające łatwe i szybkie przepisy na poranne co nieco?
Po każdym wspólnym śniadaniu mam świadomość dobrze rozpoczętego dnia. A jak wygląda to u Was?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Krzywa wieża

Na hasło  krzywa wieża  , niemal każdy kojarzy tę najsłynniejszą, z  Pizy . Budowla jest zadziwiająca i zna ją niemal każdy.  Przy 55 metr...